Eilen oliki punnitus ja oltii päästy taasen alaspäin, melkee 2 kiloo viime viikosta JEE. Eilen kävin lääkäris tarkastukses ajokorttii varten enkä tarttee silmälasei ajaessa ^^ mutta aion todennäkösesti silti käyttää tulee itellekkil varmempi olo sitte ku näkee edes vähän paremmi. Kaikki liitteetki palautin ja näin ja ajo-opettaja soittaa sitten jo täl viikol ^^.

Kävin vanhal työpaikallani (päiväkodissa) ja he olivat ihan innoissaan kui paljon on lähteny ja sanoivat kasvojeni olevan ihan erilaiset, tuli ihan mahtava fiilis siitä sitten kans, sai taas lisää motiivii siihen ett jee lisää haluu pudottaa vaiks pureskelemisen tarve onki välil ihan mahdoton :)).

Sunnuntaina meil oli Peli-ilta ja muut söi karkei ja sipsei, mut se ei haitannu mua yhtään, eikä ees tehny mieli maistaa, mulle riitti se ett sain haistaa ja kikkailla muuten niitten kans. Oli tosi kiva pelailla siin ja sitä fun light mehii ja vichyy sekotettuna, jäitäki olivat laittanu ♥ sen jälkee Annika onki antanu mun juoda jo noit Fun mehuja, ihan mahtavaa edistyy...

Lauantaina me mentiin kuudeks töihin ja olin ihan tillin tallin aluks, mut ihan mahtavasti meni seki, piti tehä melkee 60 sellast lahjapaketiks päällystettyi leivoksii yksiin häihin. Havaittiin sitten Rouva Veen ja Rouva Een kans ett oonki ihan loistava kreemittäjä, ja arvatkaas kenel tuli taas hyvä fiilis. Kymmenisen tuntii meni noitten leivosten tekemiseen kolmelta hengeltä ja tunti sitten sinne viemiseen ja takas tulemiseen, eli tuli semmonen 11 tuntinen työpäivä mulla ja Rouva Veellä viel pitempi ku piti mennä viel siivoilee.

NOOOH ja sitten tähän TIISTAI aamuun, Rouva Vee lähti jo TOOSI aikasi töihin ja mun vastuulle on nyt jääny nää 3 lasta, joista 2 lähtee kouluun ja MUN pitää lähettää heijät. Ja sit tää yks 5-vuotias jää tänne mun kans kun on vapaa viikko ^^ . Annika kertois palaavansa kymmenen jälkeen jo :))