Noniin... Yleisön pyynnöstä taas päivittelen ja ihmettelen tosiaan, tänään oli punnitus ja mittaus ja mä olen vaan suurentunu (kilon) tosin lauantaina olin töissä tarjoilemassa yksillä synttäreillä ja siel meni kolmeen yöllä ja unohin sit sopat kotti ja söin vähä salaattii sielä. Tänään selvis ett ketoositila sanos morjens ja kaik muutki murh.

Yritän ny vaa ponnistella ku olen vaan lisänny kaikkee mahollist liikuntaa ja huuverei tehny Rouva Veen käskystä. Eilen mä pyöräilin vesisatees ja kylmäs joku 8 kilsaa liedost kotti, tai mä menin Wanhal Tallil käymää ja auttelin siin sit Annikaa.

Lauantai-sunnuntai yön nukkusin 3 tuntii, itkin, itkin ja itkin aivan kauheaa... kaikkea kanssa.. Eilen illal kävin saunas ku olin palellu koko päivän tän mun pienen operaation jälkee ja mun silmät ei ilmeisestikkään oikee tykänny siit ja simmut vaa kirveli ja kirveli ja kun huoneeseeni menin ja peiliin erehdyin katsomaan ni nehän helotti ku paloauto! Äitin kans sit keskustelin taas vähäsen ja hän totes ett simmut on vaan nii kuivat ku olen niin paljon itkeny. Aamul mut herätettii ja menin Petrin kaa pissal (tai se meni ja mä seurasin peräs :D) ja sit Aakelle aamupalaa ja katottii telkkuu ja kävin koneel ja nukahin sitte sohvalle ja mut heräteti aina välil :D ja lopullisesti heräsin sit siin puol kahen aikaa ku Annika tuliki sit jo kotio.

Harmittaa kyl kauhiasti ku on tällee takapakkii menny... Vaik mää olen mun miälest aika hyvi vetäny huoh..

EEI MUT TARTTEE TÄSÄ POSITIIVISESTIKKI AJATELLA!!

NIMITTÄIN: Täl neitokaisel on enää 16 päivää siihe ett olen 18 JEE

ja si mää saa syyä mun pakkases olevat herkut ku ollaan mulle säästetty :DD